Service & garantie

Comfort betekent ook dat u erop mag rekenen dat wij er voor u zijn als er onverhoopt toch iets niet naar wens is verlopen. Garantie op onze kwaliteitsproducten is vanzelfsprekend en natuurlijk verlenen wij de service die u mag verwachten bij een duurzame aanschaf.

Henri en Petra Berendsen

Onderhoudscontract

Comfort betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over het onderhoud van de door u aangeschafte kwaliteitsproducten. In de maanden november tot en met februari kunt u een afspraak maken voor het verrichten van onderhoudswerkzaamheden aan door ons geleverde producten. Deskundige controle op het juist functioneren van elektrische en mechanische onderdelen verlengt de levensduur van het door u aangeschafte product. U kunt bij ons een onderhoudscontract afsluiten, zodat u er zeker van bent dat uw aanschaf probleemloos functioneert als het nieuwe seizoen weer begint.

 

Reparatie

Ondanks dat wij alleen producten leveren van een buitengewone kwaliteit, kan het toch een keer gebeuren dat er een defect optreedt. Comfort betekent dan dat de vakmannen van Alverne snel voor u klaar staan om het defect te herstellen. Ook als het producten betreft die u bij een van onze collega’s heeft aangeschaft, kijken wij graag of wij u kunnen helpen. Wij hebben veel onderdelen in huis en beschikken daarnaast over connecties waar wij de juiste onderdelen voor uw product kunnen aanschaffen. Wij voeren de reparatie dan graag voor u uit.

 

Vergunningen

Voor veranderingen aan uw woning, zoals het plaatsen van een veranda of carport, moet u aan bepaalde wettelijke voorwaarden voldoen. Soms heeft u een vergunning nodig of heeft u meldingsplicht. In het document vrombijbehorendbouwwerk.pdf leest u meer over de voorwaarden voor vergunningvrij en vergunningplichtig bouwen van bijbehorende bouwwerken bij een woning.

Via het Omgevingsloket online kunt u voor alle bouwwerken zelf checken of een omgevingsvergunning nodig is. U kunt hier ook een vergunning aanvragen of melding doen. Houd daarvoor uw DigiD (particulier) of eHerkenning (bedrijf) bij de hand.

U kunt natuurlijk ook bij uw gemeente meer informatie vragen over omgevingsvergunningen.

 

24/7 service

Onze monteurs staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar voor service en/of reparatie! Neem telefonisch contact op of stuur een mail naar info@alverne.nl en wij reageren zo snel mogelijk. 

Rechtstreeks bellen:
+ 31 (0)316 29 72 00 Algemeen
+ 31 (0)623 53 83 27 Henri Berentsen (eigenaar)

henri